Łączna liczba wyświetleń

czwartek, 4 sierpnia 2011

Wywiad z Cahirem- moderatorem CRM

1. Powiedz nam coś o sobie. Mianowicie jak ci na imię, ile masz lat, skąd pochodzisz, jakie masz wykształcenie, hobby.

Mam na imię Łukasz, mam 27 lat, jestem z Piotrkowa Trybunalskiego w województwie Łódzkim, skończyłem studia wyższe pedagogikę z resocjalizacją, hobby to głównie gry komputerowe, i czytanie dobrych książek.

2. Twoja ulubiona potrawa, sos, przyprawa?


Może zacznę od końca z przypraw wymieniłbym imbir, oregano, które jest w sosach w Pizzerii Da Grasso, a z potraw to niech będzie, że risotto i spaghetti.

3. Czy uprawiasz czynnie jakiś sport?
Obecnie nie, ale lubię czasem pograć w siatkówkę.

4. Od jak dawna jesteś moderatorem? (poszczególnie od zwykłego poprzez jakiegoś tam itp. :)

Ciężko określić około roku, gdzieś od kwietnia, zacząłem od zasłużonych w walce, potem Moderator Kategorii, zajmowałem się głownie panelem nieodpowiednich kategorii, potem wszedł Moderator Shoutboxa, potem Moderator Globalny, a jakiś miesiąc - 2 temu nie pamiętam dokładnie Moderator CRM.

5. Twoje marzenie?


Znaleźć dobrze płatną pracę, którą będę lubił, żeby nie było tak, że muszę się w niej męczyć i żałować, że tam pracuje.

6. Najciekawszy moment twojej pracy na zapytaj? (wydarzenie, szczególny użytkownik)

Nie było takiego, lub był a ja nie uważam tego za coś szczególnego.

7. Co sądzisz o nas użytkownikach?

Sądzę, że zamiast narzekać na Moderatorów powinniście zwrócić uwagę na to co sami robicie.
Gdyby wielu z Was tak bardzo chciało się sprzątać ten portal jak bardzo chce się go zepsuć ciągłym spamem, pytaniami, to portal byłby czysty jak łza.

8. Czy według ciebie jesteś lubianym moderatorem?

Nie sądzę, wiele osób nie lubiło mnie już na początku bycia Moderatorem, bo byłem zbyt zasadniczy, niestety wiele tych osób nigdy (wtedy) nie było w żadnej pracy w realu, że tak to określę, a jako dzieciaki nie wiedziały co to takiego Zasady.

Na obecną chwilę jest tak, że Ci Moderatorzy, którzy robią najwięcej najmniej są lubiani.

9. Co sprawiło, że w ogóle pojawiłeś się na zapytaj?

Siedziałem na innym portalu, na którym rozwiązuje się Tylko prace domowe, nie podam nazwy ale i tak każdy będzie wiedział pewnie o który portal chodzi, jednak rozwiązywanie zadań nie podobało mi się na tyle aby zostać tam dłużej, wpisałem w google inne portalu o podobnej zasadzie, no i trafiłem na zapytaj, gdzie było mnóstwo kategorii z mnóstwem dziedzin do odpowiadania, więc w końcu znalazłem to co mnie na prawdę interesuje.

10. Skąd taki nick?

A nick zapożyczyłem od jednego z graczy gry shakes and fidget.

11. Ile godzin spędzasz moderując zapytaj?

Około 5 godzin, ostatnio siedzę częściej ale obecnie wziąłem sobie urlop od panelu, a od poniedziałku i tak będę tutaj rzadziej zaglądał.

12. Bycie moderatorem jest ciężką pracą?


Pewnie, że tak, tym bardziej, że Ci za to nie płacą, każdy ma do Ciebie pretensje, do tego zawieszenia się portalu wcale nie pomagają bo wtedy nie mamy też dostępu do panelu.

13. Zdradzisz nam jakieś szczegóły dotyczące bycia moderatorem?

Nie bardzo wiem o jakie szczegóły chodzi, z racji bycia CRMem można się nieźle pośmiać czytając zgłoszenia niektórych osób i co tam wymyślają ludzie aby zgłosić innych.

14. Jakieś przesłanie do użytkowników na koniec?
Przesłanie powiązane jest z punktem 7 mym, to nie Moderatorzy psują ten portal Tylko Wy, swoją niewiedzą co do poprawności pytań, ciągłym spamem, wulgaryzmami, propozycja do Was, przejrzyjcie najpierw swoje profile, swoje odpowiedzi i pytania, usuńcie te które naruszają regulamin, a gwarantuje Wam, że portal będzie o wiele czystszy niż jest teraz.

ArJuSiur?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz